Friday, June 17, 2011

Post 69:Blog Update

Sejak akhir-akhir ni,banyak buat blog jalan dekat blog photgrapher yang pandai,penulis ni?tak pandai sangat,(DSLR pun x de) tapi rasa kagum tengok hasil kerja mereka

Tadi tengok peserta Program Anak Angkat PERKESO like sorang budak kat FB,dari situ dapat la link blog dia,oh,budak itu namanya.Najwa Latif dan lagu yang dia macam pernah dengar .....dia bermula dari youtube...

Sebut pasal youtube,banyak artis2 sekarang datang dari youtube..Kalau Malaysia,Ana Raffali misalnya...Kalau Internasional sikit,Justin Bieber a.k.a Justin Bibir bak kata kawan-kawan di poli...

Satu soalan datang dalam kepala aku,"kalau aku nyanyi pegang gitar,lagu best,record,pastu post kat youtube,boleh la aku jadi artis kan"

Betul ke kenyataan tu?aku pun x tau,yang aku tau,suara aku  tak sedap dan tak pandai main alat muzik... tapi apa2 pun...Selamat Hari Jumaat

OK,update kali ini sangat mengarut  :X

No comments:

Post a Comment