Sunday, June 19, 2011

Post 70:Perang Bakal Bermula?

Salam kepada semua...

Seperti yang kita semua tau,Kerajaan Malaysia telah banned beberapa website filesharing yang popular seperti yang aku telah post kat dalam blog...

Tapi..tahukah anda bahawa ada satu lagi laman web yang akan dibanned.....iatu Jiwang.org..Kalau mana-mana yang kaki download movie.wajib kenal laman web ni..Ni laman web yang paling legend kalau nak cari movie atau cerita bersiri dalam mahupun antarabangsa~

Aku pun biasa jugak bukak website nih.Dulu masa zaman sekolah rendah ,aku bukak jiwang la nak tengok Naruto..dan banyak lagi movie yang pernah aku download kat sana.

Perang yang sangat besar akan berlaku dikalangan rakyat Malaysia dengan kerajaan .....

Dan ini adalah statement nya Jiwang.Org dalam senarai

(rasanya aku marah je kot,join perang....x cukup umur lagi,lol)

No comments:

Post a Comment